tisdag 29 juli 2008

probably the best friend in the world

Idag är en dag som har varit fylld med tårar, av olika anledningar. Jag har varit helt förstörd idag och gråtit i flera timmar eftersom jag till slut blev tvungen att avboka min uppkörning på torsdag. Jag visste väl innerst inne att det inte skulle gå, men jag gav inte upp hoppet.

Men anledningen till att jag nu sitter med tårar i ögonen är en helt annan. När jag gick ut till brevlådan nyss så låg det ett paket och ett kort adresserat till mig där i. Jag läste kortet och öppnade paketet och jag började gråta. Det innehöll en OC-box och en hälsning från min vän Lina. Hon har skickat en OC-box via posten från Skövde hela vägen till mig för att jag ska ha något att göra när jag är sjuk. Och kortet var antagligen det finaste jag har läst någonsin. Även om allting känns skit just nu så vet jag i alla fall en sak. Jag har världens bästa vän.

Inga kommentarer: