måndag 14 juli 2008

4,16.

Förvänta er inte något storslaget inlägg ikväll, jag är alldeles för trött för att orka få till något snyggt och fyndigt. Det var segt att ta sig upp ur sängen i morse men nu är jag inne på sista veckan så det är bara att kämpa. Det körde ihop sig direkt på jobbet då jag inte hade en aning om hur jag skulle göra och hon som jag ska göra jobbet åt är i USA så det är i princip omöjligt att få tag på henne. Allting resulterade i att jag gissade på hur jag ska göra så får vi se sen om det blev rätt. Men det är härlig stämning på jobbet nu när typ 80 % har gått på semester. Jag var lite duktig ikväll med och pallrade mig ut och sprang, det gick betydligt lättare än jag trott måste jag säga. Något positivt. Känner att det börjar bli hög tid att jobba lite på figuren till Rhodos. Det är ju liksom bara tre veckor kvar!

häpp häpp, blygdläpp
(nöjd nu Mia?)

2 kommentarer:

Maria sa...

hahahahaha jaså det var den kommentaren! figuren...jajamen den har jag också jobbat på...genom 12-bitars sushi, en wienerkorv och två fett onyttiga toastmackor... ingen motion här inte. men i morgon... håll i hatten, fem fingrar på patten!!

Anonym sa...

hahaha tack för det karin ;)