fredag 18 juli 2008

like the days of summer

Så var den här, dagen jag aldrig trodde skulle komma. Min sista arbetsdag. Om fyra timmar har även jag fått sommarlov och det känns så jävla skönt rent ut sagt. Jag får se om jag jobbar någon dag nästa vecka, men just nu orkar jag inte tänka på det för jag är snart ledig. Det ska firas genom ett biobesök tillsammans med mor och systrar. Looking forward to it. Annars ska jag göra så lite som möjligt resterande tid av sommarlovet. Sova igen alla de timmar som jag har missat pga jobbet, slå rekord i antal filmer man kan se på en dag, sola på en strand på Rhodos. Varför är det så lätt att se möjligheter ibland. Men framför allt ska jag radera ut ordet enkät ur mitt vokabulär, en gång för alla. Nåja, nu ska jag inte ta ut segern i förskott. Det är ju trots allt fyra timmar kvar tills jag slutar. Men man får väl lov att längta?

Puss på er.

5 kommentarer:

Anonym sa...

beckmaraton snart? :)

karin. sa...

any time. säg bara till :)

Anonym sa...

härligt karin, önskar jag hade jobbat klart nu med!

Anonym sa...

imorgon typ? Fast bara om vi inte riskerar o väcka någon. Man kan inte känna sig begränsad under en sådan fin tillställning.

Anonym sa...

Har inga pengar på mobilen. Hur seriöst beror ju på skalan men tror du jag bara yrar runt jämt eller. hallååå klart de va seriöst.