söndag 13 juli 2008

var är boxen, där är boxen

Jag har precis kommit hem efter en mycket mysig kvällspromenad med Jossan. Ja, det är nog det enda nyttiga jag har gjort idag. Jag var ute på krogen igår med Mia, det blev dock lite omplanerat då min syster och hennes sambo fick någon impuls och tyckte att vi skulle förfesta hemma hos dem. Så blev det, mycket trevligt om jag får säga det själv. Dessa båda sällskapade sedan oss ner till stan och ut på krogen. Mycket trevligt, tack för det Mia och Zoran. Kvällen avslutades på bryggan i Frufällan.

Morgonen idag var dock inte lika trevlig. Jag vaknade av att Mias pappa började spika utanför huset. Men vi somnade om efter att ha försökt hålla oss vakna en halvtimma och insett hur trötta vi var. Till slut gick vi i alla fall upp och gjorde väl inget speciellt resten av dagen. Men Mia är riktigt bra i alla fall.

(jag ber om ursäkt för tusende gången.)

2 kommentarer:

Anonym sa...

woho, den låten var kvällens, och kommer bli rhodos, låt! mycket trevlig kväll som mia och zoran(?) ska ha stort tack för! men självklart störst tack till dig karin, du är bäst :D
förresten, vart försvann den avslutningen på blogginlägget som jag längtat efter? ;)

Maria sa...

tack själva tjejer!! rhodos nästa :)