måndag 28 juli 2008

just idag är jag stark...

Jag kände mig mycket piggare idag jämför med igår trots att jag fortfarande har stora svårigheter att få i mig vätska och annan energi. Men jag lyckades ett flertal gånger även om det var smärtsamt. Sysselsättningen idag har varit den för oss alla välbekanta kombinationen soffa+tv+film. Hela tre stycken blev det, Juno, In the land of women och Center Stage. Jag konstaterade efter att sett In the land of women att jag är tvungen att hålla med resten av hela världen. Adam Brody är snygg. Det var dessutom roligt att se honom som en annan karaktär än Seth Cohen och att han gjorde rollen mycket bra var bara ett plus. För övrigt kan jag rekommendera Juno, hur rolig som helst verkligen.

Jag kämpar alltså hårt för att friskna till. Ni som känner mig lite närmre vet säkerligen om att det händer en hel del trevligheter i veckan för min del. Om jag nu blir frisk vill säga, annars kan man säga att det blir raka motsatsen. Det stora frågetecknet som jag fortfarande funderar över är vem som har smittat mig. Jag har två huvudmisstänkta men jag kan inte riktigt bestämma mig för vem utav dem som väger tyngst...

1 kommentar:

Anonym sa...

Juno är sjukt bra, älskar den filmen hur rolig som helst trots tragedin =p vill verkligen att du ska bli frisk...Massa Kramar // Juan