onsdag 16 juli 2008

cause i don't shine if you don't shine

Jobb hemifrån idag, mycket lyxigt och obeskrivligt skönt. Nu kunde jag liksom lyssna på hur hög musik jag ville när jag skrev in de j*la enkäterna utan att någon blev irriterad. Ünderbart. Men, jag blev inte klar dock så jag får väl fortsätta några dagar till. Jag har insett att jag måste jobba hela lördagen också eftersom jag var sjuk igår och inte jobbade. Men det är ju ob på det, så skit samma. Jag skulle säkert inte ha sysselsatt mig med något vettigare ändå.

Jag känner ett så enormt sug efter en grillkväll med bra musik och bra folk. Helst på våran nästintill färdigbyggda nya altan (bra jobbat pappa). Det hade varit så fint. Men eftersom inte vädret tillåter några sådana spektakel får det nog vänta. Jag funderar på vad jag ska hitta på ikväll. Träning ligger högt upp på måste-göra-listan men dock mycket långt ner på vill-göra-listan. Tiden får helt enkelt utvisa vad som kommer att hända. Oh, spännande.

(jag har blivit kär. igen.)

Inga kommentarer: