torsdag 17 juli 2008

och jag har ingen plan C

Varför känns det som att det är fredag idag? Jag tänker det hela tiden och blir helt glad men så kommer jag på att det bara är torsdag och att jag ska jobba TVÅ dagar till. Inte okej. Dagen var riktigt seg, jag jobbade hemma till typ tolv sen åkte jag till stan med ett-bussen. Jag fick dock vänta i stan i åtta år bara för att älskade Västtrafik har gjort om tidtabellen så att bussarna går helt tokigt. Jag kom till jobbet vid halv tre, jobbade en och en halv timme. Sen åkte jag till stan och träffade Ika. Det var trevligt. Vi tog en fika och satt i Stadsparken. Jag har inte träffat henne ordentligt på två år så det var ett kärt återseende. Hon är söt. Nu ska det grillas!

jag ångrar mig, jag är förälskad tror jag.
tack, även om du inte förtjänar det.

kom ihåg mig så som jag är när jag är som bäst,
så ska jag komma ihåg dig så som du är när du är som bäst

1 kommentar:

elin sa...

Du får inte skriva sådär i slutet! Jag blir rädd:(