måndag 21 juli 2008

ge mig nåt som tar mig någonstans

Jag tog ett litet blogg-uppehåll på hela en dag. Ryktet angående lördagen och Mias besök visade sig stämma, hon tillbringade kvällen tillsammans med mig. Jossan och Carro kom och hälsade på några timmar också, trevligt hur som helst. Eftersom Mia sov här så umgicks jag med henne större delen av gårdagen. Jag började känna min sjuk framåt kvällen igår, mycket riktigt hade jag fått feber. Inget vidare.

Eftersom jag somnade typ halv fyra i natt så är jag inte speciellt pigg idag. Febern håller i sig och jag kommer antagligen ligga i soffan på baksidan och läsa bok och äta glass hela dagen. Jag som verkligen inte har någon som helst tid och lust att vara sjuk nu. Fan. Fotbollen drar igång idag efter uppehållet, känns fint att jag missar första träningen. Som ni kanske förstår så suger det mesta rätt ordentligt just nu. Mmmm, livet är en fest, livet är en fest.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Klart att livet är en fest, som jag brukar säga. Det bästa är fyllan, det värsta är bakfyllan =D
Det blir bra ska du se, skönt att du har lov nu en stund iaf =D
Själv får jag inget, måste jobba hela tiden, men men där finns helgerna...Kram // Juan

Anonym sa...

yesyes, vi hade ju bestämmt träff :) fy för att du är sjuk nu, det suger!

Anonym sa...

håkaaaan :D