fredag 25 juli 2008

i really don't think that i deserve this

Jag vet inte vart jag ska ta vägen. Jag känner mig instängd, som i en liten bur. Som om jag håller på att kvävas. Det går inte att vara ute, det är alldeles för varmt, det går inte att sova för det är alldeles för varmt där med. Jag är trött och matt i hela kroppen, allting gör ont och kläderna klibbar fast på grund av febern. Nu har det gått en vecka och jag har varken blivit bättre eller sämre. Det känns hopplöst att inte veta någonting, om en vecka kanske jag ligger och mår precis likadant, jag kanske mår sämre och jag kanske mår bättre. Medan alla mina kompisar är ute och roar sig och njuter av sommaren ligger jag hemma, instängd i mitt hus. Jag kan bara konstatera en sak. Livet är fan inte rättvist någonstans och det här är antagligen det värsta jag har varit med om.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Stackars liten :(
Kryakryakrya på dig!

puss!

Anonym sa...

Nej fyy vad jobbigt för dig! Jag fortsätter skicka krya-på-dig-tankar, det verkar behövas! =)

Maria sa...

krya krya krya älskade syster!! det gör ont i mig att du mår såhär... puss älskar dig

Anonym sa...

Jag hoppas verkligen att du mår bättre snart, ingen förtjänar att må så där och definitivt inte du, jag tänker på dig. Krya på dig och försök tänka så positivt som möjligt även om det är svårt...Puss & Kram // Juan

Anonym sa...

usch och fy! det är inte rättvist, inte det minsta. krya på dig karin!