lördag 12 juli 2008

vad skulle vi annars göra?

Den här dagen har hittills varit en såndär dag när man egentligen inte gör någonting men trivs så himla bra med det. Man sover lite, lyssnar på lite musik, tittar lite på tv och tittar då och då ut genom fönstret för att se hur det går med byggandet av våran altan. Jag väcktes klockan tio i morse av Lina som ringde och ropade 'upp och hoppa!' i telefonen. Hon satt på tåget från Göteborg och lät hur pigg som helst, underbara vänner man har. Jag har utvisat min framtid idag också, allt bara kom från ingenstans när jag satt och funderade. Efter studenten ska jag jobba ett år för att kunna resa lite. Sen ska jag flytta till London (helst med Lina men om hon inte följer med åker jag själv), och plugga där. Vad jag ska plugga till har jag inte bestämt än riktigt. I London ska jag träffa världens bästa människa som gör mig sådär äckligt lycklig och som jag vill dela hela mitt liv med sedan. Precis såhär kommer det bli. Det känns bra att veta hur livet kommer att se ut. Om jag sitter och tänker eller drömmer om något så intensivt så tror jag att det är på riktigt sen när jag väl vaknar upp till vardagen. Det är la härligt.

Jag upptäckte också en riktigt cool grej på min iPod idag med. Om man lyssnar på en låt och liksom klickar sig vidare på låten så kan man se texten på en del låtar. Det var cooolt.
Som ni ser har jag haft riktigt mycket för mig idag. Krogen med Mia ikväll, treeeevligt.

(du är min fusklapp på ett prov.)

Inga kommentarer: