tisdag 25 november 2008

are we human, or are we dancer

Tisdag. Det finns inte så mycket att dryfta faktiskt. Skoldagen var helt okej. Jag skulle ha gått till tandläkaren, det blev emellertid inte så. Filosofin var rolig, vi tävlade. Imorgon ska vi förmodligen äta thai, det är fiskbullar i skolan vilket ingen är speciellt förtjust i. Efter skolan ska jag jobba. Jag fick för övrigt lön idag, både från SP och kyrkan. Jag var minst sagt chockad när jag såg min lönespecifikation från kyrkan. Jag hade hoppats på fyrahundra på sin höjd, jag menar. Det enda jag gjorde var att sova i nio timmar eller nåt. Hela åttahundra kronor inkasserades för detta besvär. Man tackar. Jag känner mig rik. Så har jag återigen lyckats knåpa ihop ett helt inlägg om ingenting i en tillvaro där ingenting händer. Eller nu ljög ja, vi fick ju faktiskt en till filosofi-inläming idag.

7 kommentarer:

Elin sa...

dryfta är ett fint ord :D

karin. sa...

haha, mycket!

Anonym sa...

Tennis 15:30-16:30 lördag, det är fixat, helt klart att du kan nu?

karin. sa...

wohoo! jag är så på! jag har dock inget rack? du har inte ett över? :)

Anonym sa...

härligt! jo, klart att jag har några extra. jag tar med rack och bollar till hallen, ska vi säga att vi ses där 15:20? :)

karin. sa...

åh, vad bra! ja men det kan vi säga, det blir kanon :)

Anonym sa...

bra :)