torsdag 20 november 2008

och min tro på en ingripande gud,

Har varit och tränat ikväll. Jag trodde ju att konditionen hade bättrat sig en aning, men så fel jag hade. Jag får vara med och spela cupen i helgen i alla fall, det ska bli riktigt kul. Skolan idag var väl helt okej. Jag försov mig och kom försent en kvart till första lektionen, hade sen pa-möte. Samhäll sist, vi fick ett nytt roger-grupparbete med redovisningar på bara en halvtimma. Det verkar dock väldigt intressant det vi ska jobba med. Var och hälsade på hos kuratorn en sväng också, hon förklarade att det har strulat till sig på psykiatrin så jag ska få komma till ungdomsmottagningen nu istället och prata med en psykolog. Förklarade även läget för våran filosofilärare idag, hon var mycket förstående. Kan man annat än tycka om henne? Ehe. Nej, nu ska jag äta.

Inga kommentarer: