fredag 28 november 2008

it's my own cheating heart,

Äntligen! Nu har jag fått tid hos en psykolog. Jag började bli lite irriterad nu för jag har väntat i över en månad på att någon ska höra av sig. Men nu så. Vi ska alldeles strax in och hälsa på hos våra grannar, vi har fortfarande inte haft någon middag tillsammans med dessa sen de flyttade in för typ över två år sen, men ikväll ska det alltså bli av. Jag tänkte även vara lite duktig ikväll och titta på På Spåret som börjar nu igen. Min äldsta syster påpekade häromdagen att jag är lill-gammal, och ja, det kanske är så. Men det får folk ta och leva med. Jag är på riktigt bra humör idag för övrigt.

Geraldine - Glasvegas

3 kommentarer:

sophia J. Wennersten sa...

Det är ju de som är så himla bra och speciellt med dej, du är lite lill-gammal och helt go! =)

karin. sa...

haha, tack :)

Anonym sa...

Toppen att du har fått tid :)