torsdag 13 november 2008

med mina stora drömmar, de flög som satelliter

Det får bli en snabbinlägg ikväll i väntan på att makaronerna ska koka färdigt. Enligt äggklockan har jag 4 min 31 sek på mig. Dagen idag var trevlig. Det kändes som om det var den första riktiga skoldagen på evigheter, där vi faktiskt hade hela ordentliga lektioner hela dagen. Jag genomförde även mitt engelska-tal idag med. Jag har nog aldrig varit så nervös i hela mitt liv. Jag lyckades nog inte toppen med tanke på att det bara var två som röstade på mig. Men sen kanske det berodde på vilket ämne jag hade också. I övrigt är skolan ganska skoj just nu, trots att den dödar. Det beror nog på klassen. Jag har insett att jag nog tycker ganska mycket om den. Folk är roliga. Ikväll var det träning, det var riktigt roligt. Nej, nu ringer klockan. Dags att ladda för en uppesittarkväll eftersom jag har en samhällsinlämning som ska in imorgon. Som sagt, skolan dödar. I love it!

Inga kommentarer: