söndag 16 november 2008

no he can't read my pokerface,

Ja, den där lugna kvällen igår slutade kanske inte riktigt som planerat. Den började dock enligt planerna med att Lina kom hit, vi lagade mat och tittade på L-word. Så runt tio-tiden var vi bägge beslutade om att vi skulle åka in till stan. Det blev en trevlig afton. Väldigt dyr dock då hela tre krogar besöktes. Kvällen/natten avslutades på hemmet.

Idag ska jag plugga var det tänkt. Har fortfarande inte skrivit klart min inlämning som skulle varit inne i fredags. Jag måste nog hjälpa pappa att städa lite också eftersom mamma kommer hem ikväll. Men sammanfattningsvis så har det varit en bra helg.

puss.

2 kommentarer:

Anonym sa...

men en så trevlig kväll :)
fan vad synd att jag inte kunde hänga med,
jag ville verkligen!

karin. sa...

yeah, it was too bad :( men vi får ta det en annan gång :)