söndag 30 november 2008

can we climbe this mountain, i don't know,

Jag blir lite förbryllad när jag söker på Kent på The Pirate Bay och de enda träffarna jag får är någon tysk film. Jag vet inte riktigt, men är inte Kent typ Sveriges största rockband? Då tycker jag att man förtjänar en träff på Pirate Bay åtminstone.

Jag tänkte även tillägna några rader till Idol. Jag som alltid varit lite av en motståndare till detta program har faktiskt följt med de senaste veckorna. Kanske för att en från trakten är med, kanske för att jag egentligen tycker att det är bra, vad vet jag? Jag är faktiskt lite imponerad av denna Robin som nu står som en av de sista tre. Jag menar, tänk på hur många som faktiskt söker. Det var skönt att den där lilla parveln Johan Palm äntligen fick åka hem, visst hade han utstrålning och var söt, men det är nästan skam att det räckte så långt. Pojken sjöng ju inget vidare. Nåja, jag lär sitta bänkad i soffan även nästa fredag skulle jag tro.

Inga kommentarer: