lördag 29 november 2008

up to the platform of surrender,


Jaha, jag hade tänkt skriva dagens inlägg från den nya datorn som införskaffades idag, sittandes i sängen med en kall öl. Det blev nu inte så eftersom vårat trådlösa nätverk inte verkar vilja fungera till min faders stora förtret. Så det blir det gamla vanliga. Jag funderar på om jag ska gå ut ikväll, men tiden för att göra sig i ordning har passerat för längesedan så jag stannar nog hemma. Min syster är här och hälsar på också, kan vara roligt att träffa henne också. Det sura är att jag vet hur många som helst som ska ut, jag vet en förfest som jag dessutom är välkommen till, men jag har inte suget av att gå ut ikväll. Jag är inte direkt typen som går ut bara för att liksom. Usch var jag låter som en uppnosig tonåring nu känner jag. Jag ber om ursäkt. Linn anmärkte på att jag aldrig lägger upp några bilder här, det tyckte hon att jag skulle göra. Så idag finns det en. Ha en trevlig afton.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Karin anmärkte på att jag borde kommentera, det tyckte hon jag skulle göra. Så idag finns det en.
hihi :)

fast jag menade ju inte på mig haha

karin. sa...

ts, det är smällar man får ta ;)

Anonym sa...

Ja jag hade också asroligt, precis som Jossan :D Det var verkligen synd att du inte var ute. Hade varit kul att säga hej :) Men det får bli en annan gång! Det finns mångamånga kvällar kvar att ta vara på ;)

Anonym sa...

Det var synd att du inte följde med ut, vi hade otroligt kul :)
Så det var tråkigt, men det får bli en annan gång! ;)

Anonym sa...

tänkte jag skulle smälla dit med en till kommentar;)
titta in den här, den är bara för gullig :)
http://www.youtube.com/watch?v=GCeCBi6GOYs

håkan min håkan <3 hihi

karin. sa...

ja, det var skitans också! men nästa gång är jag på :) puss!

karin. sa...

haha linn, du skulle varit här igår. jag satte igång håkan när min syster la kommentaren: "nej, jag kan inte gilla håkan. han kan inte sjunga!". jag valde att inte ens kommentera det hela.

karin. sa...

haha, jag fattade inte videon. var han bög eller va? det får du allt förklara imorgon :)