torsdag 27 november 2008

when the moon shakes,

Ännu ett album har införskaffats som är väl värt att lyssna på. Det är Joel Almes album Master of Ceremonies. Framför allt When the Moon Shakes och Always on My Mind. Riktigt skön musik måste jag säga, man blir helt lycklig. Och ja, jag laddade ner det efter att vi lyssnat på en låt med honom på filosofin. Men lyssna in det alltså, riktigt bra.

Helt okej dag i övrigt trots att torsdagar är den sämsta dagen på hela veckan. Jag började skriva mitt muntliga nationella tal, jag ska ha det nästa vecka. Jag var helt torr på idéer ett tag men sen kom jag på vad jag ska prata om. Så jag känner mig ganska peppad för att börja skriva det faktiskt. Det är så himla roligt att sedan hålla tal om något som man verkligen känner engagerar en, så jag hoppas att jag få till det. Träningen ikväll var riktigt rolig, trots att konditionen sviktar en aning fortfarande. Det enda att klaga på idag är väl skolan som dödar och vädret som har nått botten.

1 kommentar:

Anonym sa...

har inte jag tipsat dig om joel innan? det var en av höjdpunkterna på hultsfred, att se han. jag trodde jag hade pratat om honom...