söndag 30 november 2008

the storm maker says it ain’t so bad,

Mjaha, okej jag erkänner. Det var en miss av mig att inte gå ut igår. Alla verkade tydligen ha en fantastisk kväll och självklart hade jag velat vara en del av den. Jag har trevligt ändå, ska kanske nämnas. Med en god familj och god dricka så brukar det inte gå snett. Idag vaknade jag minst sagt på ett chockerande vis med att jag kunde avläsa 11.18 på displayen på min mobil. Jag tror nog aldrig att jag har sovit så länge. Och det är minsann inte för inte, jag avskyr att vakna så sent då det känns som om halva dagen försvinner. Så lite stressad blev jag allt. Idag är en såndär dag där man funderar på vad man gjort egentligen. Jag har nog pluggat lite när jag tänker efter, och tagit en mysig promenad med Jossan. Annars har det väl i övrigt varit en kamp med Internet, som vi fortfarande inte har fått igång till datorn. Men vad gör det när man har humöret på topp. Jag läste på Jasmines blogg där hon skrev om att Britney Spears ska turnera till London och O2 Arena. Ett litet sammanträffande faktiskt eftersom jag själv har spanat in samma sak, dock med The Killers på scenen. Det hade ju varit något alltså.


Spaceman - The Killers

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, The Killers! De är så bra! Vilket datum kommer de dit? Och att kolla i London är UNDERBART! ;)

karin. sa...

de är helt underbara! jag tror det var i februari någon gång. jag kan tänka mig det!