tisdag 4 november 2008

häll ut havet ändå bort till horisonten,

Jag tror inte att jag riktigt har insett att lovet faktiskt är slut nu. Jag går fortfarande på lågvarv och spenderar mina tankar på helt andra saker än existensialismen. Det är ganska dåligt faktiskt, med tanke på att skolan dödar just nu. Jag har ta mig fan tre inlämningar den här veckan och minst en miljon saker till nästa veckan, där inräknat ett nationellt prov i svenska. jag funderar starkt på att sjukanmäla mig och plugga järnet imorgon. Jag har trots allt bara två lektioner och vi har dessutom självstudier i religionen. Frågan är bara om mitt samvete pallar det.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag förstår dig Karin! Vart fan tog lovet vägen undrar jag... Hatar plugg. Längtar tills när man aldrig behöver en läxa mer i hela sitt liv. Till dess är det väl bara att kämpa på.. Lycka till min vän i kampen mot skolan, jag är vid din sida, haha ;)

karin. sa...

eller hur, det bara försvann. den dagen, den lyckan säger jag! nja, det är svårt att kämpa i den här motvinden! ja, vi får stötta varandra, tack :)