söndag 23 november 2008

harder to say i'm sorry,

Mjaha, vad har hänt i helgen? Igår spenderade jag dagen med att städa och plugga och på kvällen blev det mat på Oliven med Hanna, Lisa och Linn. Mycket trevligt och Lisa stod för pinsamheterna. Idag har jag spelat fotboll, det gick dock inget vidare för vårat lag. Jag och min familj tog dessutom idag det gemensamma beslutet om att inte köpa några julklappar i år. Ingen i vår familj har någon gång varit direkt förtjusta i idén så vi satsar på att åka iväg på en weekend-resa någonstans till våren istället. Jag får väl helt enkelt önska mig Kent-boxen och ett datorbidrag i födelsedagspresent. Nae, nu har jag inget mer att rapportera. Pusshej.

1 kommentar:

LisaLind sa...

:O aopigjapgjavlkmaöerkljgmpaeurhgap INGA JULKLAPPAR ? ni är ju spritt språngande galna!