onsdag 19 november 2008

om du var här, om jag var där, om du var här

Jag sitter här, ganska nyss hemkommen från träningen. Vi tränade power-yoga, något nytt vi har börjat med i laget och det var första gången för min del. Och jag säger bara kära nån, jag börjar bli orolig nu angående min rörlighet. Den är katastrofal, jag trodde helt seriöst att mina lårben skulle gå av i vissa övningar. Jag säger då det. Det var i övrigt ganska trevligt, man mådde bra efteråt på nåt sätt. Avslappnad liksom. I övrigt var det en ganska bra dag. Onsdagar är väl kanske inte den mest ansträngande dagen med tanke på att jag bara har två lektioner. Nej, nu ska jag duscha och sen ska jag ta mig an finanskrisen. Det ni! Jag fick för övrigt mejl från kuratorn idag, det verkar som om det äntligen händer något på psykiatrin.

and i'm thinking about you mio. <3

5 kommentarer:

Anonym sa...

Du lär ju lätt bli den som förbättras mest isåfall ;)

Anonym sa...

tack kaorin <3

sophia J. Wennersten sa...

men kul med power-yoga ju! :D
har de hänt nått med Mia eller? läste på jassis blogg med, fett orolig!

karin. sa...

haha, nej inte om man är vig som ett kylskåp!
nja, du får fråga henne, jag vill inte ta det här.

sophia J. Wennersten sa...

haha som jag då, dessutom smidig som en frys! ;D
men shit nu blir jag ju orolig som fan :O