onsdag 26 november 2008

give my regards to soul and romance,

Åh, jag säger bara Day & Age, The Killers nya album. Det är så sjukt grymt! Jag har inte lyssnat jättemycket på dem innan, men så fastnade jag när jag hörde Human, och var helt såld. Mm, säger jag, precis vad jag behövde i höstmörkret!

Dagen i övrigt startade ganska kaotiskt med att Västtrafik ställde in alla bussar på morgonen så jag anlände till skolan 45 min försent. Jag var emellertid inte ensam så ingen utskällning väntade när jag kom till lektionen. Vi var och åt thai några stycken i klassen, det var trevligt. Jag har inte ätit något mer på hela dagen sen dess, så det brukar vara när man har ätit thai. Jag har varit och tränat power-yoga nu ikväll, man blir så fantastiskt avslappnad. Oavsett hur uppstressad man är över skolan och allt, så kopplar man totalt bort det under den timmen och efteråt känns det som att man har fått massa ny energi. Fler borde prova på det.

I helgen ska jag dessutom inleda min tenniskarriär, det blir träning med Erica. Hon har dock några års mer erfarenhet än jag, så det ska bli spännande. Just idag mår jag riktigt bra.

Will your system be alright?
When you dream of home tonight.
There is no message we're receiving,
Let me know is your heart still beating?

Inga kommentarer: