tisdag 19 februari 2008

hej väggen

Jag är en sån rebell. Jag har valt att totalt skita i att plugga till mitt prov i företagsekonomi imorgon klockan 8.00. Jag kan i princip ingenting och kommer säkerligen få typ G- men jag bryr mig faktiskt inte, företagsekonomi var aldrig min grej ändå. Så istället för att plugga prioriterar jag att sova.

Tisdagar hör inte till mina favoritdagar men just den här dagen har haft både positiva och negativa händelser att bjuda på. Den första inträffade ca klockan 10.00 när jag och Johanna klickade på skriv ut och ut från skrivaren kom våran 13 sidor långa rapport, klar. Jag har haft ångest för detta projekt i princip ändå sedan vi började med det för typ två månader sen, och nu är skiten klar.

Den andra positiva saken är jag träffade Jossan för första gången på evigheter, vi tog en fika och hade en mycket trevlig pratstund. Men det negativa inträffade dock under samma fika med samma person då Jossan berättade att vi inte alls skulle träna fotboll på kvällens träningen utan ha löpning på Ryavallen. Mycket riktigt, det blev ca 18 varv på löparbanan, ca 8 km. Men fy fan vad skönt det kändes efteråt. Nu ska jag sova och jag hoppas att alla som läser det här önskar mig lycka till inför morgondagens. Två inlämningar, ett prov och en redovisning kommer den bjuda på. Mindre positiv dag alltså.

1 kommentar:

Elin Ternander sa...

aw, men du klarar allt ändå :)