torsdag 14 februari 2008

Jobb och Kent-peppe

Jag fick verkligen bita ihop för att orka ta mig upp ur sängen i morse. Det kändes fruktansvärt tugnt, men jag visste att det var sista dagen på jobbet och det var förmodligen det som till sist fick mig att slänga av täcket och motvilligt öppna ögonen. Jag skulle iväg till Floda idag och tanka loggrar med någon på jobbet. Det låter otroligt proffsigt måste jag medge, men tro mig det handlade inte om något annat än att klumpigt dra runt på en kundvagn med två bärbara datorer och göra lite mätningar här och var. Ca fem timmar tog det och jag var tröött när vi återvände till SP.

Kvällen blev ju bara så bra. Jag och Elin hade Kent-peppe inför imorgon vilket innebar att vi lyssnade igenom alla deras album. Vad som fattades var en stor kebabpizza men eftersom jag åt pizza på jobbet idag och varken min eller Elins ekonomi var speciellt stabil så fick vi nöja oss med pannkakor. Det är verkligen imorgon, eller nej. Idag! Klockan är efter tolv. Nu måste jag sova så att det blir morgon fortare.

J'ai perdu mes repères
Je nage en eau trouble
Emmène-moi aussi loin que possible

1 kommentar:

Elin Ternander sa...

kebabpizza hade vart nåt det, men min ekonomi är beyond ostabil alltså. höhö franskan, jag fattar inte.
men idaaaaaaaaaag! :D