tisdag 26 februari 2008

it's a hard life to live

Trött och glad är vad jag är. Veckans absolut värsta dag är över. Det blev träning, skola och häng med elin så den var inte helt värdelös ändå. Imorgon har jag typ en lektion, men har betygssamtal i företagsekonomin så måste ändå ta mig till skolan klockan åtta. Hade tänkt åka upp till mamma och jobba lite under min fyra timmar långa håltimme.

Jag har så grymt dålig självdisciplin. Jag har typ världens största inlämning i historia om förintelsen, den ska vara inne på torsdag och jag har skrivit en sida ungefär. Och trots min tidsbrist så bara sitter jag här och överväger om jag ska gå och lägga mig. Det är fan illa. Men jag orkar faktiskt inte bry mig, jag menar jag hade inte direkt planerat att bli historiker senare i mitt liv ändå. Fast uppsatsen ska ändå skrivas. Och så har ännu ett inlägg slutat med att jag sitter och diskuterar med mig själv utan att egentligen komma fram till något.

1 kommentar:

Elin Ternander sa...

haha jag tycker det är roligt att läsa när du disktuterar med dig själv :)