lördag 9 februari 2008

Lördag 9/2 -08

Jaha, då sitter man här hemma helt ensam medan resten av världen sitter i olika färdmedel på väg mot kallare klimat. Eller okej, nästan alla. Mia och Jossan är på väg till Åre och Hanna och Lisa är på väg till Österrike. Hoppas att de får det bra där.

Min sysselsättning idag blir att plugga. Jag började med våran hemtenta i samhällen innan, skrev typ en sida sen körde jag fast totalt. Så nu sitter jag här och hoppas på att massa kunskap och idéer på nåt mirakulöst sätt ska dyka upp i mitt huvud, något som inte lär hända.

Jag har dessutom blivit kär i en låt. Kevlarsjäl med Kent. Har du inte lyssnat på den så gör det, den lär förgylla din dag precis som den har gjort med min. Nu är det bara sådär typ 5 dagar kvar till Kent, iiih jag längtar. Det kommer bli hur bra som helst.

Inga kommentarer: