onsdag 27 februari 2008

we're okey, it's nothing

Utmattad, trött och lycklig sitter jag här nu. För ca fem minuter sedan häftade jag ihop min historiauppsats. Jag har oavbrutet suttit framför datorn sedan klockan fem och enbart skrivit på denna uppsats. Den blev bara 3½ sida lång men det är ju kvalitet och inte kvantitet som räknas brukar man ju säga. Jag har kämpat fram vartenda ord måste jag säga.

Dagen i övrigt var inte helt tokig, jag började klockan åtta och hade betygssamtal i företagsekonomi. Detta samtal tog ca 3 minuter och 47 sekunder och jag gick halvnöjd därifrån. Jag hade inte förväntat mig ett annat betyg och med tanke på mina insatser så borde jag verkligen vara nöjd att jag ens fick det betyget jag fick. Men man kan ju alltid göra bättre ifrån sig. Jaja, jag hade håltimme i fyra timmar sen, jag var ambitiösast i stan och åkte och jobbade. Dagen avslutades med en mycket intressant svenskalektion.

Jag har idag också en dagens låt att dela med mig av
Chemistry Of A Car Crash - Shiny Toy Guns

Ni BÖR lyssna på den kära läsare. Den lär, precis som för mig, förgylla er kväll.

2 kommentarer:

Elin Ternander sa...

jag tyckte din uppsats var bra :)

karin. sa...

tack, du är sneel.