torsdag 7 februari 2008

Nationella provet i matte

Tänk vad länge man har gått och mått dåligt över det jävla provet, och nu är det över. 2 timmar och 8 minuter tog det för mig att ta mig igenom det 17 uppgifter långa provet. Jag förstår inte varför man är så nervös över just det provet egentligen, det är ju bara ett prov som tar lite längre tid än andra. Fast jag skulle ljuga om jag sa att jag inte var nervös innan. Men jag tror att det gick ganska bra iaf. Det var typ tre uppgifter på del 1 som jag inte klarade haha, jag hade inte en aning. Men nu sitter jag här i alla fall och mår så jävla bra. Tack till Tina som offrade sin onsdagkväll åt den omöjliga uppgiften att lära mig hur man löser en olikhet och ett ekvationssystem.

Imorgon är det fredag och loooov :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

du, det provet är inte som vilket prov som helst, det är fan döden!

karin. sa...

nja, det är lite lagom långt bara,