torsdag 28 februari 2008

i'm a terrible person

Okej, dagen började så dåligt den kunde. Jag försov mig så jag missade morgonträningen, sedan försov jag mig en gång till så jag kom försent till min första lektion. Det är faktiskt en bedrift att lyckas med något sådant måste jag säga. Vi hade håltimme i två timmar eller nåt så jag, Hanna, Jenny & Lisa begav oss till Åhaga och kikade in på den pågående UF-mässan. Det var dock mindre intressant så vi åkte tillbaka till stan och tog en fika på Tant Grön. Träffade Elin & Jossan efter skolan i typ fyrtio minuter eller nåt. De ville prata om nåt, jag förstod inte riktigt vad.

Jag är helt såld, jag måste helt enkelt på Arvikafestivalen i sommar. Det finns inga andra alternativ, eller jo Hultsfred och Peace & Love men Arvika står högst på listan. Anledningen är att Kent kommer dit, Håkan kommer dit och Death Cab kommer dit. How cool isn't that? Men we'll see. Jag är iaf helt inne på att åka dit.

Dagen hade sina upp och nedgångar, den började ganska sämst men jobbade sig uppåt tack vare mina kära klasskamrater som förgyllde min dag. Nedgången kom efter skolan då allt bara blev sådär jobbigt igen, och det blev inte bättre av att min kära far höll på och var jobbig. Men dagen slutade på topp med att träningen var rolig och jag för en gångs skull var ganska nöjd efteråt. Så här sitter jag nu och mår allmänt bra.

it's all chemistry of a car crash

2 kommentarer:

Lisa Andersson sa...

fy vad bra att du mår bra! det är ruskigt kul i skolan just nu måste jag erkänna, fastän du går mig på nerverna med dina skämt. men jag gillar dem :)

karin. sa...

haha sure you do ;) ja, kan bero på att vi har haft helt sjukt mkt nu ett tag men det är över nu? haha