fredag 8 februari 2008

Looov

Äntligen! Så efterlängtat. Det är fan lycka att sitta på franskan och titta på klockan och se att det är fem minuter kvar. Det här lovet kommer visserligen inte bli så slappt som man kanske kunde önskat. Eftersom vår kära skola inte riktigt har insett vad lov innebär så har vi typ tretusen saker som ska vara klart veckan efter lovet och som vi då får spendera vår "lediga" vecka till att göra klart. Vart tog egentligen begreppet ledig vägen?

Mitt lov kommer se ut ungefär såhär. Jag ska jobba må-ons, mindre kul. Torsdagen kommer bli typ bäst eftersom jag och elin ska på kent då :) Jag har sett fram emot den här dagen sen november typ. Helgen lär jag få plugga på. Vi har träningsuppehåll nästa vecka så det blir ledigt ifrån fotbollen iaf. Något positivt.

1 kommentar:

Anonym sa...

men ellerhur, och våran idottslärare sa typ 'glöm nu inte vad sportlovet är till för, att sporta'. men det är ju fan till för att plugga. kent kommer bli bäst :)