söndag 10 februari 2008

Söööndag

Vanligtvis brukar man vara rätt nere på söndagar eftersom det innebär att man dagen efter måste uthärda fem dagar i skolan innan man blir ledig igen. Men de allra flesta ungdomar känner nog inte så idag eftersom vi har lov nästa vecka. Jag tillhör dock inte den lyckliga skaran för att jag ska jobba nästa vecka.

Igår kväll var jag på Parkaden med Elin och tittade när Lina hade spelning med sitt band. Hon tillägnade en låt till mig och jag blev tårögd för att det var så fint, jag klarar inte sånna sentimental moments. Men tack Lina. Hursomhelst var de grymt bra :) Efteråt gick vi hem till Elin och hängde.

Idag ska jag pluuugga. Tänkte skriva klar min samhällsuppsats idag så slipper jag stressa med den nästa vecka. Jag måste göra klart våra intervjuer idag med, de skulle vara klara för typ två veckor sen så ja, vi ligger efter en hel del. Jag kanske ska gå ut och springa sen också med tanke på att jag var så lat och hoppade träningen i fredags. Har lite dåligt samvete över detta.

Inga kommentarer: