måndag 25 februari 2008

match.

Nu har det blivit sådär igen att jag känner att jag måste skriva något men att jag verkligen inte vet vad. Att beskriva vad som händer i mitt liv just nu skulle inte heller vara någon speciellt intressant läsning eftersom det inte skulle vara någon större variation mot tidigare. Det skulle med andra ord innehålla fotboll, kompisar och mitt gnäll över skolan.

Men eftersom jag inte kommer på något annat så får det bli om fotboll den här gången då. Vi spelade match igår, den första för i år. Jag var helt inställd på att jag skulle börja på bänken så när vår tränare drog startelvan och jag hörde mitt namn uttalas var jag minst sagt förvånad. Att han dessutom tänkt att jag skulle spela vänster yttermitt gjorde mig inte mindre överraskad. Men istället för att bli skitnervös och tänka negativa tankar tyckte jag faktiskt att det skulle bli ganska intressant att spela på en ny position. Det började mindre bra med att jag stukade till foten på uppvärmingen men det var inte värre än att jag kunde spela. Vi vann i alla fall matchen med 4-1, jag fick göra mål också, det var kul. Jag var faktiskt ganska nöjd med min insats efter matchen. Efter matchen hängde jag med Elin, vi åt pizza och kollade på OC.


jag flyr genom en nedsläckt korridor.

2 kommentarer:

Elin Ternander sa...

jag hade velat se matchen!

karin. sa...

haha jag förstår det ^^