söndag 10 februari 2008

Kent

Som säkert ingen i min vänskapskrets har missat så ska jag och Elin på Kent på torsdag. Jag har tjatat om detta i princip sedan vi bokade biljetterna så jag tror att alla tycker det ska bli skönt att konserten snart äntligen är över så det slipper höra på mig. Men i alla fall så har man alltid förväntningar på sådana här tillställningar, så även jag. Därför har jag valt ut tio låtar som de skulle spela om jag fick välja. Jag vill poängtera att jag inte blir besviken om inte just dessa låtar spelas eftersom det inte finns några dåliga låtar med Kent.

1. Ansgar & Evelyne
2. The King Is Dead
3. Kevlarsjäl
4. Palace & Main
5. Heavenly Junkies
6. Utan Dina Andetag (det hade bara varit för bra)
7. Generation X
8. Max 500
9. Mannen I Den Vita Hatten (16 år senare)
10. Revolt III

4 dagar kvar! :D

2 kommentarer:

Elin Ternander sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Elin Ternander sa...

Jag tycker min lista var bättre ^^ höhö. fast det är sant som det är sagt, det finns inga dåliga låtar med kent!