söndag 24 februari 2008

you're a heavenly junkie

Återigen söndag, det är helt sjukt hur fort helgerna går. Igår skulle det bli massa plugg hade jag bestämt, det blev inget plugg. På kvällen hade jag bestämt att jag skulle vara hemma hela kvällen, jag var inte hemma på kvällen. Jag var hos Elin däremot och vi tittade på melodifestivalen. Mitt hopp om det svenska befolkningens musiksmak sjunker mer och mer och jag måste säga att jag skäms lite över att vara svensk när jag ser bidragen.


Jag måste bara tillägna några rader till min kära vän Elin som igår vann DM i dubbelbugg, hon är bäst. Hennes syster Annie kom fyra i bugg och det är också något att skryta om. Jag är i alla fall stolt över att ha dessa två i min vänskapskrets.


Idag ska jag spela match, den första för året så det känns lite nervöst. Jag inleder förmodligen matchen på bänken men får väl kanske hoppa in senare.


du är det roliga i hasch

3 kommentarer:

Anonym sa...

"du är det roliga i hash! " hahah det va så klockrent fasen va carina berg blev förvånad hahaha

Anonym sa...

anonym var Lizzzzie ;)
funkade nämligen inte att skriva in sitt namn...hmm..

Elin Ternander sa...

aw vad söt du är, vi är stolta över att ha dig i vår bekantskapskrets också :)