tisdag 8 april 2008

and i keep laughing

Dagen hör väl inte till de mest intressanta i mitt liv. Riks-träning, föreläsning, en mycket intressant idrottslektion samt en träning på kvällen var vad som stog på schemat. Föreläsningen hamnar nog i botten på listan av alla föresläsningar jag varit på. Förlåt, jag känner mig hemsk för det handlade om viktiga saker men jag kände inget intresse utan tog istället tillfället i akt att radera min inkorg på mobilen under tiden föreläsningen pågick. Nej, fy vad hemskt det lät. Idrotten var mycket intressant, vi fick en varsin skiva där vi fick välja mellan två låtar. När vi sedan valt låt skulle vi helt enkelt göra en valfri dans till. Jag vill inte avslöja för mycket men våran dans kommer blända er. Vi spelade internmatch på träningen, jag fick spela forward. Vad som var bra att jag orkade en massa och vad som var mindre bra var att jag gjorde typ allting fel. Man ska försöka se till det positiva hela tiden säger man men just i det här fallet tror jag att det blir svårt. Jag känner att jag håller på att bli sjuk, mindre bra.

Tonight I Have To Leave It - Shout Out Louds

oh, you're such a joke

Inga kommentarer: