måndag 21 april 2008

älskling, jag har hittat in från mörkret

Så var då veckan som alla bäckängiter längtar efter här. Kulturveckan 2008. Den inleddes med en mindre bra invigning klockan 8.30. Efter det hade jag inga lektioner så vi solade oss igenom hela dagen. Klockan halv två gav jag dock upp och begav mig till min körskola för att plugga teori. På onsdag gäller det att infinna sig på Bäckäng då vi ställer upp med ett lag i såpabandyn. Det blir högst intressant. Det känns som att veckan kommer bli väldigt bra. Ikväll blev det långpromenad runt sjön med Mackan, det var trevligt det med.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Fragmentadora de Papel, I hope you enjoy. The address is http://fragmentadora-de-papel.blogspot.com. A hug.