söndag 20 april 2008

it iches in my heart

Gårdagens premiärmatch slutade med seger och vi vann med 2-0, alltså mycket bra. Jag fick spela hela tre minuter, kan ni tänka er. Men jag var inte speciellt besviken då jag inte hade räknat med att få spela så mycket. Jag hade ingen aning vad jag skulle spendera kvällen med men jag hade verkligen ingen lust att sitta hemma och ha tråkigt. Jag ringde runt och kollade vad mina vänner skulle hitta på men det var ingen som nappade. Så kom till slut Tina som en räddande ängel och sa att hon kunde tänka sig att spendera sin lördagkväll i mitt sällskap. Lina hängde sedan på och det blev en mycket trevlig kväll. Tack för det. Eftersom jag inte orkade åka hem igår kväll så sov jag hos Lina. Efter att ha vaknat till idag så tog vi oss till Knalleland för att inhandla fotbollsskor, det blev dock inga inköp. Runt tretiden åkte jag hem men jag hann vara hemma max en timme innan min syster kom med idén att vi tre systrar skulle fika. Så vi tog med oss filten och åkte till Stadsparken och avnjöt liksom många andra solen. Så, nu har jag hamnat här och tänkte spendera denna kvällen med att plugga. Mycket trevligt. Kommande vecka är det kulturveckan på Bäckäng så jag kommer antagligen inte ha så många lektioner. Mycket trevligt det med. Helgen blev alltså klart godkänd, tack vare fint väder och bra folk.

Inga kommentarer: