fredag 18 april 2008

but I find it hard to love you girl

Fredag och bästa dagen på veckan. Vi har dock en ganska seg dag i skolan på just fredagar, men jag överlevde. Efter skolan skulle jag ha inhandlat nya fotbollsskor men eftersom varken jag eller min mor var på nåt vidare bra humör och vi dessutom hade tidspress blev det inget köp. Jag får helt enkelt spela med mina trasiga skor med en vacker vi tejp lindad runt i hopp om att ge bättre stadga även imorgon. Vi har seriepremiär mot Husie. Det ska bli riktigt spännande. Jag börjar på bänken men vi får se om jag kanske får göra ett inhopp.

Ikväll var vi på teater med vår klass. Den Girige av Moliére. Den var över förväntan faktiskt och jag kände att jag samlade ännu fler tantpoäng när jag skrattade ikapp med PRO på sina ställen. Men ett helt okej sätt att spendera sin fredagkväll på alltså. Jag funderar lite på vad som kommer hända med helgen, inget inplanerat än så länge men jag hoppas att något spännande dyker upp inom en snar framtid.

See The Sun - The Kooks

Inga kommentarer: