tisdag 1 april 2008

and I wont give a shit

Vanligtvis är tidagar den värsta på veckan men idag var den helt okej. Hade morgonträning i morse, vi var sex stycken och träningen lär hamna på topp-tio listan över de segaste träningarna nånsin. Jag tror att jag tittade på klockan minst tjugo ggr under det 1½ timmes långa träningspasset. Sen var det dags för en lektion som jag har haft ångest för länge, nämligen franska. Jag ligger efter som fan och har inte ens påbörjat den hemtenta som skulle varit inlämnad idag. Jag tror inte att min lärare älskar mig. Att jag dessutom sa att jag missar skrivdelen på vårat kursprov pga en körlektion gjorde nog inte att jag steg i hennes ögon.

Efter skolan sällskapade jag med Jossan som skulle iväg och träna (jag ska dock inte träna idag pga att skolan dödar mig). Vi ska tydligen festa i helgen, det blir spännande att se hur det blir . Idag är en bra dag, det beror nog på vädret.

Foundations - Kate Nash
And I Found This Boy - Maia Hirasawa

why don't you just have another beer then?

2 kommentarer:

elin sa...

Citat: "Läsa och förstå, det kan ni ju, och hörförståelsen klarar ni med. Men skriva, det kan ni verkligen inte. Så vi hoppar över den delen."

En viss tysklärare i samband med kursproven.

karin. sa...

hahahaha!