fredag 11 april 2008

för det är ett nytt spel och jag vill inte vara med

Man brukar ibland prata om lilla döden och då är det orgasmen man talar om. Men jag tror fan att jag upplevde en annan "lilla döden" i morse när jag vaknade och då handlade det om något helt annat. Men en fullständigt trasig hals, ett sprängande huvud, värk i hela kroppen och en obeskrivlig trötthet efter att endast ha sovit fem timmar vaknade jag i morse av väckarklockan klockan 05.00. Ja, jag kände mig i alla fall död. Men jag pallrade mig upp och timmen senare stog jag utanför körskolan och frös. Vi åkte till Jönköping och körde halkan, det var grymt kul faktiskt fast det var en seg ditresa. Väl tillbaka i skolan skulle jag då ladda om för ännu ett kursprov i franska. Det slutade med att jag inte pallade utan sjukanmälde mig och åkte hem. (Jag vet att jag är klen). Jag hade aldrig klarat godkänt på det provet. Så kvällen kommer antagligen spenderas i hemmet där jag kommer lyssna på Hellström och knarka halstabletter. Looking forward to it. Men imorgon äre Håkan!

1 kommentar:

Anonym sa...

Mitt samvete mår fortfarande dåligt.