torsdag 10 april 2008

när all kärlek lett till besvikelse

Eftersom min hals var allt annat än bra i morse när jag vaknade hoppade jag över morgonträningen. Dagen inleddes därför med ett kursprov i franska. Ni har säkert alla hört uttrycket "saved by the bell", men det var verkligen vad jag var. För mitt under provet går brandlarmet mycket lämpligt och det blir ett enligt mig mycket trevlig avbrott som även kan användas som ursäkt när det är dags att betygsätta mitt prov. Resten av eftermiddagen jobbade vi med vårat maktprojekt, det kanske börjar arta sig lite nu.

Eftersom min hals inte bättre sig under dagen hoppade jag även kvällsträningen. Istället kom Tina hit på besök, något som var mycket välkommet eftersom kvällen såg ut att bli väldigt tråkig. Det blev långpromenad i Dasja med mycket minnen och nostalgi. Det var mycket trevligt, hon är ju rolig alltså.

Imorgon ska jag upp klockan fem, ska samlas kvart över sex utanför körskolan för att sedan bege oss till Jönköping och köra halkan. Jag är lite nervös måste jag säga.

1 kommentar:

Anonym sa...

Nöjet var helt på min sida :) Tack.