måndag 14 april 2008

why are you being a dickhead for

Eftersom mina senaste inlägg har varit aningen deppiga då jag inte har mått toppen av olika anledningar, tänkte jag att detta inlägg skulle bli desto trevligare. Jag var hemma från skolan idag, jag är inte helt återställd efter min trevlig sjukdom så kom så lämpligt i helgen. Den första trevliga händelsen inträffade i morse runt tio-tiden då jag besökte Arvikafestivalens hemsida och till min stora lycka såg att Kate Nash ska komma dit. Det roliga är att jag senast i förrgår pratade om hur bra band det var som skulle komma dit och att den enda som saknades var just Kate Nash. Så nu är festivalen fulländad och kan inte bli annat än bäst.

Vid ett åkte jag in till stan, jag hade en viktig körlektion som jag inte ville missa. Innan den hann jag med en trip till Bäckäng för att hämta lite grejer i skåpet och säga hej till min klass. Körlektionen gick både botten och toppen, jag körde bra som tusan men sen finns det ju detaljer som att backa runt gathörn och backa in i parkeringsrutor som jag inte är någon hejare på. Efter att ha spenderat en timme i bil lämnade jag Johnnys och träffade Mia och Sophia. Det var trevlans. Än så länge en mycket bra dag förutom att en viss person beter sig som ett mycket litet barn. Snart bär det av till stan för möte med laget, dock ingen träning för min del.

2 kommentarer:

Elin Ternander sa...

jag är inget barn.

karin. sa...

jag syftade inte ens på dig elin, men det är sött att du tar åt dig.