tisdag 22 april 2008

or maybe they're afraid to feel ashamed, to seem gay

Dagen var minst sagt behaglig. Jag försov mig i morse vilket gjorde att jag missade morgonträningen, mindre bra. Resten av dagen spenderades i solen och i klassrummet, jo vi hade lektioner idag. Två stycken. Jag fick tillbaka mina nationella prov i franska och jag var mycket glatt överraskad. Annars hände det inte mycket spännande som är värt att nämna.
Jag ska passa på såhär att ge en hyllning till vädergudarna som verkligen har skött sitt jobb på bästa sätt de senaste dagarna. Tänk så mycket lättare allting blir bara det är bra väder.

Jag känner verkligen på mig att något riktigt bra kommer hända i veckan. Jag har ingen aning om vad, men det kommer bli bra. Just nu vill jag vara någonstans med människor jag älskar och bara leva. Kanske i en park eller på någons altan.

and you're not the one that I think of
every time that the telephone rings

Inga kommentarer: