onsdag 16 april 2008

a monkey needs to dance so do you

Idag var det dags att göra hörförståelsedelen på mitt nationella prov i franska. Jag tror att jag totalt fyllde i två svar på hela provet. Det var det svåraste jag har gjort i hela mitt liv. Dagen blev ganska bra fortsättningsvis. Vi jobbade lite med våran redovisning, imorgon gäller det. Jag är lite nervös måste jag säga, jag har ingen riktig koll längre känner jag eftersom jag missade så mycket när jag var sjuk. Klockan fyra var det dags för idrottsprov, något som jag inte pluggat speciellt mycket till. Som tur var så var det inte ett så svårt prov så jag kan nog hoppas på ganska gott resultat i alla fall. Efter skolan fikade jag med Mia och Sophia. Trevliga människor det där. Åh, tråkigt inlägg det här. Jag hatar när det blir såhär men jag är för lat för att sudda ut allt och skriva om det.

Åh, allting känns så fint just nu. Nästa vecka är det kulturveckan, då lär det bli ännu bättre.

Man Must Dance - Johnossi

1 kommentar:

elin sa...

Det är trevligt att läsa vad du gör på dagarna :) Vi är inte alla som har priviligiet att träffa dig varje dag :)