torsdag 3 april 2008

och att blunda och ducka hjälper inte nu

Jag är lycklig, dagen är äntligen avklarad och den blev typ hur bra som helst. Jag överlevde alla inlämningar och uppsatsskrivningar. Vi fick även tillbaka våra uppsatser om förintelsen idag, det gick ju ganska jättebra faktiskt. Efter skolan träffade jag Mia, jag hade inte träffat henne på hur länge som helst. Vi fikade på Espresso House och hon var helt bäst precis som vanligt. Efter en stund kom Jossan och sällskapade oss, vi skulle iväg och träna sen. Efter träningen missade jag och Jossan bussen hem (jag tog fel på tiden) så vi fick tillbringa en tid på Södra Torget men vad gjorde det när vädret var typ bäst. Jag tror att det är därför som jag är så glad idag. Jag klarade även äntligen ett körkortstest idag, så nu har jag bara typ tre-fyra stycken kvar. Jag gör framsteg. Jag är glaaad.

The Sound Of Settling - Death Cab For Cutie

Inga kommentarer: