torsdag 17 april 2008

the devil inside won't control my life

Inte ens århundradets tråkigaste träning med endast tre personer och en redovisning på en timme kunde få ner mitt humör idag. Jag vet inte riktigt vad det beror på men vädret har nog en stor del i det hela. Att det är tillräckligt varmt för att lämna vinterjackan hemma och att det är ljust när man vaknar liksom. Vädret kommer dessutom hålla i sig sägs det och det vore ju toppen inför nästa vecka. Det stora samtalsämnet i min vänskapskrets är sommarens aktiviteter vilket gör att man blir på ännu bättre humör. Men dagen började alltså med morgonträning, jag gick i skolan och vi hade våran redovisning. Det gick faktiskt bra, vi hade diskussion om homosexuella ett tag och jag var riktigt nära att säga vissa saker kan jag hälsa, bara för att knäcka alla. Men jag gjorde det inte vilket jag ångrar lite nu i efterhand. Det hade varit grymt för redovisningens skull. Efter skolan fikade jag med Lina och Fanny, det är mycket roliga personer det där. Ikväll blir det grästräning på Gårdavallen, det ska bli underbart. För en gångs skull kan jag åka hemifrån en kvart innan vi börjar.

Ge mig sommar.

Inga kommentarer: