fredag 4 april 2008

darling don't give me shit

Det är fredag kväll och jag har inte speciellt mycket för mig eftersom jag ska spela match imorgon. Då brukar det bli så att jag fastnar framför datorn och lyssna på musik ungefär. Så även idag. Oftast när man sitter såhär och inte har något för sig brukar man ledas in på funderingar om massa bra saker som sedan leder till ett djupt inlägg innehållande någon slags diskussion med sig själv. Jag är dock inte så bra på det och jag vågar mig inte på ett patetiskt försök. Men kanske, om ett tag när jag har blivit en lite mer rutinerad bloggare så kanske ni, kära läsare kan få ta del av den typen av inlägg.

Av denna anledningen fortsätter jag helt enkelt att blogga i Karin-andan vilket innebär att jag berättar om min dag. Idag var det fredag och även om jag var helt död när jag vaknade i morse efter att endast ha sovit sex timmar så kändes det inte så jobbigt att ta sig upp ur sängen. Anledningen var troligtvis att jag hade överlevt gårdagen. Dagen inleddes med samhällskunskap där vi jobbade vidare med våra projekt om makt, vi fick även tillbaka våra uppsatser om trafficking som vi skrev igår. Dagen fortlöpte med lektioner tills klockan 14.15 då jag slutade och jag och Jossan begav oss till gymmet för att genomföra vad som senare kom att bli det mest oseriösa träningspasset i historien. Ja, sen hamnade jag här. Kvällen har än så länge spenderats av, som jag tidigare nämnt, häng framför datorn men jag har också pluggat teori. Så lite nytta har jag gjort. Usch, nu måste jag tvätta.

We Get On - Kate Nash

Inga kommentarer: