tisdag 9 december 2008

and you're just so gorgeous,

Jag har precis anlänt hem efter den årliga julmiddagen med fotbollsgymnasiet. Det var mycket trevligt och vi tävlade i musik. Givetvis stod vårat lag, Halib Divers, som segrare. Efter att ha skjutsat hem lite folk har jag alltså hamnat här. Jag har inlämning i idrott imorgon, som jag inte har börjat med ännu. Känner att det är dags. Dagen började ganska illa idag för övrigt med en ilsken Roger. Vi trodde att våran grupp skulle slippa undan mördar-redovisningen idag, men ack så fel vi hade. Det gick väl skapligt ändå måste jag säga. Jag fick även en del gjort på filosofin, det var bra. Mega-håltimmen var faktiskt trevlig. Vi hamnade i biblioteket med pajka i klassen, killarna har ju humor måste jag erkänna. Imorgon ska jag träffa min shrink igen.

Inga kommentarer: