onsdag 3 december 2008

there's a place for you to hide,

Trots att det snöar ute, trots att mina fötter är isbitar och trots att jag har helt tokigt mycket att plugga så är mitt humör alldeles strålande. Jag förstår inte riktigt vart det kommer ifrån. Hela den senaste veckan har jag bara känt mig så glad. Skolan idag var riktigt slapp, självstudier på religionen och tennis på idrotten. Linn imponerade måste jag säga. Lunchen spenderades på Max då vi tyckte det låg nära och bra. Jag fick sedan skynda mig som tusan till psykologen och anlände fem minuter för sent med andan i halsen. Killen jag träffade var i alla fall väldigt bra och jag fick berätta hela min livshistoria på 45 min kändes det som. Men det kändes riktigt skönt. Jag är ganska så peppad inför mitt tal imorgon faktiskt. Jag känner engagemang i det jag ska prata om, men jag behöver dock slipa till avslutningen lite. Man kanske ska trotsa vädret lite och äta glass, även om den är äcklig.

When the Moon Shakes - Joel Alme

6 kommentarer:

Anonym sa...

härligt karre =D
haha ja oh ja, jag glänste ju som bara den ;) bättre lycka nästa gång du! hahahahaha

Anonym sa...

oo, var det en het tennismatch? braaaa kiddie :)

karin. sa...

öh, linn! som du imponerade! speciellt den gången när du träffade bollen...

haha ja lisa, du skulle ha varit där alltså. ojoj :)

Anonym sa...

Psykolog är brabrabra :*
Hoppas att talet gick bra och HÄRLIGT att du är så glad! Hejaheja :D

Anonym sa...

FAN VAD BRA KARIN!
Du är på gång, det är bra :D

hoppas talet gick bra ;)

karin. sa...

ja, men faktiskt :) talet gick bra, och du är minst lika bra :)

ja :) mia, seriöst. jag har inte träffat dig på evigheter. nu får du pallra dig hit tycker jag :)